L’AMPA som l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’escola Carlit.

Els objectius són:

A) Promoure la intervenció dels pares

B) Donar suport i assistència als pares i tutors membres de l’Associació

C) Cooperar en les activitats educatives del Centre

D) Presentar i proposar al Consell Escolar programes d’activitats complementàries, visites, viatges, menjadors i colònies, així com participar en la seva realització.

E) Vetllar pel manteniment i millora de la qualitat de l’ensenyament en el marc de la defensa de l’escola pública

F) Programar i realitzar activitats pròpies de l’Associació

G) Informar als membres de l’Associació de les activitats

H) Realitzar activitats culturals i de formació de pares, organitzant-ne també d’altres de tipus esportiu i recreatiu per l’esbarjo dels associats.

Ser soci de l’AMPA son 6€ mensuals per família. Permet la quota reduïda de menjador
i la participació en les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA.

Les Assemblees de Socis són bimensuals. La implicació en les activitats es voluntària i s’adapta als horaris de cada família.

ACTIVITATS LÚDIQUES

CARNESTOLTES

L’AMPA del Carlit conjuntament amb el pares de 6è varen organitzar la festa de carnestoltes amb un taller de disfresses i una festa al patí de l’escola.

DIADA DE SANT JORDI

En la diada de Sant Jordi es fa l’intercanvi de llibres. Uns dies abans els nens i nenes de l’escola porten llibres i els canvien per un tiquet.

El dia de l’intercanvi amb el tiquet poden agafarel llibre que més els hi agradi.

FESTA FI DE CURS

La festa de fi de curs es organitzada pels pares de sisè amb el suport de l’AMPA.

La festa s’organtiza al voltant d’un sopar on participen gairebé totes les famílies i on es fa el comiat dels alumnes de 6è.

Veniu! dedicant una mica de temps i participant amb l’AMPA millorem, coneixem

i compartim el dia a dia de l’educació del nostres fills i filles.

ENTRE TOTS, FEM ESCOLA!