Extraescolars

Les activitats Extraescolars de l’Escola Carlit les gestiona l’AMPA i actualment s’ofereix:

• Piscina L’activitat té una durada de 45 minuts i es farà al Club Natació Barcelona. El trasllat es desenvoluparà amb autocar i els infants aniran acompanyats de monitors des de l’escola.
  • Escacs
  • Anglès lúdic
  • Batucada
  • Jumping Clay. Taller artístic impartit en anglès on es treballa el modelatge d’argila polimèrica, argila no tòxica i dissenyada especialment per a programes educatius. Estimula el talent artístic, la imaginació, la capacitat d’observació i de concentració de l’alumnat de qualsevol edat, d’una manera divertida. Potencia l’autonomia de l’infant, la iniciativa personal i l’autoconfiança.
  • Còmic. Taller dirigit a infants a partir de 3r de primària on aprendran a imaginar històries i explicar-les mitjançant diferents tècniques d’il·lustració, introduint-se a poc a poc al món del còmic. Durant el curs es treballarà la narració, el guionatge i el dibuix.
  • Tecnologia creativa. Taller que combina l’expressió artística , la creativitat i el desenvolupament lúdic mentre s’adquireixen conceptes clau del camp de les ciències, les matemàtiques i la tecnologia.
  • Logopèdia. En grups de quatre infants, es treballarà per donar resposta a aquelles necessitats relacionades amb la comunicació, ja siguin aspectes de llenguatge, parla i/o veu. Les famílies interessades tindran una primera sessió amb el logopeda per avaluar les necessitats de l’infant i així poder crear grups idonis per al desenvolupament de la sessió. La durada de la sessió és de tres quarts d’hora i l’horari es determinarà en funció de la disponibilitat dels infants de cada grup. Per saber-ne més: Extraescolar de logopèdia

Podeu consultar els preus de les activitats i els horaris a l’enllaç següent:

Horaris i preus de les extraescolars de l’AMPA pel curs 2018-2019

Conjuntament, les instal.lacions de l’escola faciliten que l’Associació Esportiva de l’Eixample hi faci també activitats extraescolars. Podeu trobar l’oferta d’activitats extraescolars per al curs vinent en els enllaços següents:

Activitats extraescolars organitzades per l’Associació Esportiva Eixample

Horaris extraescolars organitzades per l’Associació Esportiva Eixample